כל תיק זוכה לניתוח אנליטי מדוקדק, זיקוק האפשרויות העומדות בפני הלקוח והובלה לתוצאה האפקטיבית והמדויקת ביותר עבורו.

אודות עו"ד לירון בק

נעים מאוד,
שמי לירון בק,
מספר הרישיון שלי לעריכת דין בישראל הוא 70507.
אלי מגיעים בשביל לקבל את התשובות הטובות והיעילות ביותר בתחום אחד בלבד: יחסי עבודה. אני לא מייעץ לגבי נדל"ן, לא מטפל בעסקאות מסחריות, לא מבין בדיני משפחה, לא נוגע בהוצאה לפועל. רק יחסי עבודה.
בכוונה אני משתמש במונח "יחסי עבודה" ולא "דיני עבודה", כי שליטה מלאה בעקרונות ובכללים המשפטיים המסדירים את העבודה בישראל היא בוודאי תנאי הכרחי אך לא מספיק, על מנת לתת ללקוחות שלי את השירות הטוב והיעיל ביותר. שכן, עולם העבודה מושתת על יחסי עבודה, לא פחות ואף יותר מאשר על דיני עבודה. יחסי עבודה כוללים, בין השאר, רגישויות, רגשות, ערכים, אינטרסים, פוליטיקה, כוח, והמשפט הוא אחד הכלים, בטח לא היחיד, לפעול בשדה יחסי העבודה.
אני יודע לשלב בין יסודיות ומהירות בעבודה, גם עם כמויות גדולות מאוד של חומרים וטענות, ובעולמות תוכן שונים. כל תיק אצלי זוכה לניתוח אנליטי מדוקדק, זיקוק האפשרויות העומדות בפני הלקוח והובלה לתוצאה האפקטיבית והמדויקת ביותר עבורו. אצלי הלקוח מקבל תשובות ברורות (גם כאלה העלולות שלא למצוא חן בעיניו).

לכול אחד מסוגי הלקוחות שלי דרושות אסטרטגיה וטקטיקה שונות. 

כך למשל למעסיקים קיימים שיקולי רוחב המשפיעים על המקרה היחיד; לעובדים עומד לרוב תקציב מוגבל ואורך נשימה קצר; לנציגות עובדים יש מתח בין טובת העובד היחיד לטובת ציבור העובדים בכללותו.
לכול לקוח שלי נתפרת ה"חליפה" המותאמת לו אישית, בהתאם לנסיבות כול מקרה ומקרה. אני עובד עם "פרוטוקול" שנוסח על סמך ניסיון מעשרות ומאות מקרים דומים בהם טיפלתי, אבל תמיד קשוב ללקוח ולצרכיו ומספיק יצירתי ובוטח בעצמי, על מנת להתאים את השירות ללקוח, ולא להיפך.
אני בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב, ובעל תארים ראשון (מאוניברסיטת חיפה) ושני (מאוניברסיטת תל-אביב) בהיסטוריה ופילוסופיה. נשוי ואב לשלושה ילדים, וגר בגבעתיים.

עולם העבודה מושתת על
יחסי עבודה, לא פחות ואף יותר
מאשר על דיני עבודה.

0